avatar Ten blog rowerowy prowadzi maciekdkl z miasteczka Jaszkowa Dolna/Kłodzko. Mam przejechane 317.50 kilometrów w tym 34.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 14.80 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy maciekdkl.bikestats.pl

• Sprzęt Giant Boulder

Góry Bardzkie

Niedziela, 9 września 2012 · dodano: 09.09.2012 | Komentarze 2

Nudna niedziela więc wybrałem się na rowerek:) Jaszkowa Dolna->Kukułka->Wojciechowice->Przełęcz Łaszczowa->Góra Bardzka i powrót tą samą trasą

Kategoria Góry Bardzkie

maciekdkl
| 18:57 poniedziałek, 10 września 2012 | linkuj Planowo chciałem wrócić pieszym szlakiem niebiskim i przez Kolonie Gaj ale przeceniłem swoje możliwości jak na ten dzień i nie pokonałem podejścia na Ostrą Górę co w tamtym sezonie jakś mi się udało ;) i taki zmordowany poszedłem już na łatwiznę ;)
kamol
| 19:50 niedziela, 9 września 2012 | linkuj Bardzkie na rower są rewelacyjne. Świetne nawierzchnie, miejscami fajne widoki, nic tylko śmigać.. Z Łaszczowej polecam zjazd Wysoką Drogą. Myślę, że ciekawszy wariant powrotu. Możną nią wyjechać w Kłodzku, a można też w Wojciechowicach.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kjakw