avatar Ten blog rowerowy prowadzi maciekdkl z miasteczka Jaszkowa Dolna/Kłodzko. Mam przejechane 317.50 kilometrów w tym 34.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 14.80 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy maciekdkl.bikestats.pl

• Sprzęt Giant Boulder

Droga Stanisława i Spalona...deszczowo!

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 22.06.2013 | Komentarze 2

Jaszkowa Dolna--->Starków--->Pokrzywno--->Huta--->Spalona--->Bystrzyca--->betonem do Krosnowic i domek
Dawno nie miałem okazji popedałować sobie po górach dlatego tez postanowiłem, że mimo wszystko dzisiaj gdzieś pojadę. W Pokrzywnie złapała mnie ulewa ale myślę, bardziej mory już chyba nie będę i zacząłem się wspinać Drogą Stanisława, która potrafi dać ładnie popalić ale nowa oponka spisała się świetnie.Szkoda tylko, że nie dane mi było podziwiać widoków z Huty :( Odwiedziłem Strażnika Wieczności i czerwonym szlakiem rowerowym pojechałem w kierunku Spalonej. Po drodze trochę pobłądziłem i wylądowałem na zielonym szlaku pieszym i musiałem stromym Kuźniczym Zboczem ale dałem rade:)Później już kawałek pod górkę i w Schronisku Jagodna mogłem raczyć się czeskim Opatem. Denerwujące jest to, że dojechałem do domu i wyszło słońce;/

maciekdkl
| 05:08 niedziela, 23 czerwca 2013 | linkuj dzisiaj bardzo czuję w nogach te 80 ;) a tym zboczem ciężko zjechać, to taka wąska ścieżka wymyta przez wodę z wystającymi kamieniami a przy tym bardzo stroma, wolałem nie ryzykować ;)
kamol
| 17:51 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Trasy już widzę coraz bardziej konkretne.. 80km po górach to już coś. Tak właśnie myślałem żeby się dzisiaj na Hutę wybrać, ale na chwilę obecną takie trasy są poza moim zasięgiem. Tym zielonym pieszym po zboczu Kuźnickim da się zjechać czy trzeba sprowadzać ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cyopr